مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 10:402023-10-21سياسي

فارس من|لزوم ورود مدعی العموم به معضل زباله در شهر اهواز


مردم اهواز از دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان خواسته اند تا به مشکلات جدی زباله گردی در خیابان های این شهر توجه کرده و اقدامات لازم را برای حل این معضل انجام دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، مخاطبان این رسانه با ثبت سوژه ای با عنوان  لزوم ورود مدعی العموم به معضل زباله در شهر اهواز  خواستار پیگیری این سوژه شدند.

در این کمپین از دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان خواسته شده است تا به مشکلات جدی زباله گردی در خیابان های این شهر توجه کرده و اقدامات لازم را برای حل این معضل انجام دهد.

با توجه به اظهارات مردم اهواز، شهرداری به درستی به این مسئله رسیدگی نکرده و نتوانسته است مشکلات زباله و زباله گردی را در خیابان ها کنترل کند.

این مسئله نه تنها منجر به ایجاد مشکلات بهداشتی و سلامتی برای مردم و به ویژه کودکان شده است، بلکه از عوامل اصلی نارضایتی مردم اهواز به شمار می رود و بر تمایل خانواده ها به مهاجرت از این شهر نیز تأثیر گذاشته است.

مردم اهواز امیدوارند که با تداوم این مسئله و عدم رسیدگی مدیران شهری به آن، دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان موضوع را جدی بگیرد و از حقوق آن ها در حفظ بهداشت و سلامت جامعه حراست کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من|لزوم ورود مدعی العموم به معضل زباله در شهر اهواز

فارس من|لزوم ورود مدعی العموم به معضل زباله در شهر اهواز